14 nov 2018

¿QUE FUELGA QUEREMOS?

CSI-MOCEDÁ
MANIFESTACIÓN ESTUDIANTIL
MIÉRCOLES 14 PAYARES
12:00H PLAZA DE LA ESCANDALERA (UVIÉU)
El 14 de payares un garrapiellu de colectivos tamién salimos a la cai pola mor de la fuelga feminista convocada pol Sindicatu d'Estudiantes, afitada escontra les violencies machistes na educación.
Pero en contrapuntu a les declaraciones de la presidenta del S.E. nosotres creyemos qu’esta fuelga sí tien de ser una fuelga escontra'l gobiernu pues ye necesario posicionase escontra un estáu y una xusticia con preciu puestu, cómplices de muerte y dominación
Asina, nun hai qu'escaecer qu'el feminismu nun ye una ferramienta versátil que se pueda utilizar como preséu pa salir bien nel semeyu, sinon que ye una expresión de desobediencia, de fractura col sistema y de tenrura popular, polo que nun podemos arrequexar el nuesu discursu tres la reivindicación de l’amiestu d’una asignatura sobre educación sexual, nun podemos pone-y un parche al sistema, sinon que ye imprescindible asoleyar el nuesu refugu a un sistema educativu que respalda la violencia estructural patriarcal.
Poro necesitamos que nesta xornada se reivindique una educación que ruempa, ente otres cuestiones:
- Coles dinámiques de victimización de les muyeres
- Cola normalización de la dominación casi drogodependiente del romanticismu nes relaciones
- Col acosu machista en tolos ámbitos educativos
- Col discursu empobináu a asumir los cuidaos de persones dependientes y el trabayu nel llar como responsabilidá suprema de les muyeres
- Col caltenimientu de roles y xeres según el nuesu xéneru
Por ello, la educación tien de tar afitada en valores d’autodefensa feminista, na deconstrucción de les masculinidaes, nel emponderamientu y respetu al estudiantáu al traviés d’espacios de deprendimientu horizontales basaos na solidaridá, na soberanía, nel conocimientu y na historia popular.
Por estos motivos, el 14 de payares ye una xornada pa glayar que nun tamos contemplaes nesti sistema educativu, fechu pol capital y pal capital, col xacíu de que nosotres xuguemos l’únicu papel de suxetes formaes pa trabayar, obedecer, agradecer la precariedá y naguar por más, hipotecando’l nuesu futuru a los pies d’un poder qu’enxamás camudó la máscara.
Güei y siempre por una educación llibre de machismu y de mercantilización
¡Puxa la llucha feminista!
¡Puxa la llucha de les estudiantes!
¡Puxa la llucha de la clas obrera!
CSI-MOCEDÁ
MANIFESTACIÓN ESTUDIANTIL
MIÉRCOLES 14 NOVIEMBRE
12:00H PLAZA DE LA ESCANDALERA (UVIÉU)
El 14 de noviembre un conjunto de colectivos también salimos a la calle con motivo de la huelga feminista, convocada por el Sindicato de Estudiantes, contra las violencias machistas en la educación.
Pero en contrapunto a las declaraciones de la presidenta del S.E. nosotras creemos que esta huelga sí debe ser una huelga contra el gobierno pues es necesario posicionarse contra un estado y una justicia con precio puesto, cómplices de muerte y dominación
Así pues, no hay que olvidar que el feminismo no es una herramienta versátil que se pueda utilizar como un objeto para salir bien en la foto, sino que es una expresión de desobediencia, de fractura con el sistema y de ternura popular, por lo que no podemos arrinconar nuestro discurso tras la reivindicación de la suma de una asignatura sobre educación sexual, no podemos ponerle un parche al sistema, sino que es imprescindible visibizar nuestro rechazo a un sistema educativo que respalda la violencia estructural patriarcal.
Por ello necesitamos que en esta jornada se reivindique una educación que rompa, entre otras cuestiones:
- Con las dinámicas de victimización de las mujeres
- Con la normalización de la dominación casi drogodependiente del romanticismo en las relaciones
- Con el acoso machista en todos los ámbitos educativos
- Con el discurso encaminado a asumir cuidados de personas dependientes y el trabajo en el hogar como responsabilidad suprema de las mujeres
- Con la conservación de roles y tareas según nuestro género
Por ello, la educación debe basarse en valores de autodefensa feminista, en la deconstrucción de las masculinidaes, en el elogio y respeto al estudiantado a través de espacios de aprendizaje horizontales basados en la solidaridad, en la soberanía, en el conocimiento y en la historia popular.
Por estos motivos, el 14 de noviembre es una jornada para gritar que no estamos contempladas en este sistema educativo, hecho por el capital y para el capital, con el sentido de que nosotras juguemos el único papel de sujetas formadas para trabajar, obedecer, agradecer la precariedad y anhelar más, hipotecando nuestro futuro a los pies de un poder que jamás ha cambiado.
Hoy y siempre por una educación libre de machismo y de mercantilización
¡Viva la lucha feminista!
¡Viva la lucha de las estudiantes!
¡Viva la lucha de la clase obrera!

No hay comentarios:

Publicar un comentario